Pag-Ist; 02.-04.08.2024.

U petak ujutro u 6 sata krenula je grupa planinara na izlet na Pag i Ist, gdje smo imali u planu proći stazu i feratu Live on Mars i uspon na vrh  Straža. Kako je u ponedjeljak bio neradni dan odlučili smo produžiti boravak i promijeniti plan. Dodali smo uspon na Sv. Vid na Pagu i Kamenjak na Rabu.

Put od Osijeka do PK Miroslav Hitrz u Jablancu, gdje sam rezervirao smještaj,  prošao je bez problema.

Stigavši u Jablanac parkirali smo vozila, smjestili se u sobe a zatim je dio ekipe otišao na Rab i vrh Kamenjak a dio je ostao na kupanju i obilasku uvale Zavratnica. Po povratku obje ekipe imali smo slobodno vrijeme za večeru i druženje.

Subota, buđenje, doručak, kava i odlazimo do Metajne na Pagu na početak staze Live on Mars. I ovdje sam održao predavanje o korištenju opreme za ferate a zatim sam u praksi isto pokazao. Ferata nije dugačka ali nije ni lagana ako nemate jake ruke. Dok smo mi prolazili feratu ostatak ekipe se kupao i bio nam logistička podrška. Svi koji su krenuli uspješno su prošli feratu i nitko nije pao u more. Po završetku ferate ekipa je plivala nazad a ja sam se vratio ponovo po ferati nazad do ostatka ekipe. Kada smo se vratili u Metajnu, dio ekipe je otišao na vrh Sv. Vid a dio na kupanje u Šimune. Kada smo se ponovo skupili odlazimo nazad u Jablanac na večeru i druženje.

Nedjelja, buđenje, doručak, kava a zatim se vozimo do Zadra na katamaran za Ist. Kada smo stigli na otok, popeli smo se na vrh Straža a ostatak dana do povratka smo uživali u kupanju. Vrativši se u Jablanac uživali smo u pjesmi i druženju.

Ponedjeljak, buđenje, doručak, kava, kupanje i spremanje stvari za povratak u Osijek. U povratku smo otišli u LD Muljavu na ručak, kao i obično većina je odabrala gulaš od divljači i poznate palačinke sa sladoledom, šlagom i preljevom od šumskog voća. Nakon ručka idemo na put za Osijek i koji je prošao bez problema.

Izlet je u dobroj i opuštenoj atmosferi, po lijepom vremenu, uspješno odrađen. Svi su bili zadovoljni i sretni jer su posjetili neka nova mjesta, nešto su i naučili, uživali u lijepoj prirodi, dobrom hodanju, kupanju, dobroj hrani i još boljem druženju.

Umor nestaje a zadovoljstvo ostaje.